جدیدترین اخبار استخدامی شرکت گهرزمین سیرجان (اعلام نتایج)

خبر ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج کتبی آزمون استخدام شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین اعلام شد.

مشاهده نتایج


خبر ۵ شهریور ۱۴۰۳- دریافت کارت آزمون استخدام شرکت گهرزمین سیرجان

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون شرکت گهرزمین سیرجان فعال شد.

دریافت کارت


خبر ۲۱ مرداد ۱۴۰۳- تمدید ثبت نام استخدام شرکت گهرزمین سیرجان

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مردادماه تمدید شد.


خبر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ – استخدام شرکت گهرزمین سیرجان

با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولید محصولات، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی موردنیاز خود و شرکت های پیمانکاری تابعه، به صورت قراردادی از بین متقاضیان مرد واجد شرایط مطابق با قوانین، مقررات کار و تامین اجتماعی و سایر شرایط ذکر شده در دفترچه راهنما، دعوت به همکاری نماید.

شرایط عمومی

۱. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی.
۴. داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تایید پزشک متخصص طب کار مورد تایید شرکت.
۵. عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سوء پیشینه کیفری که موج محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۶. عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر.
۷. عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمانهای دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمت در سایر شرکتها و سازمانها.
تبصره ۱: ضروری است داوطلب نسبت به ارائه تعهد کتبی به شرکت نسبت به ارائه تعهد کتبی به شرکت مبنی بر عدم دارا بودن تعهد خدمت در سایر شرکتها و سازمانها اقدام نماید.
تبصره ۲: چنانچه در هر مرحله از فرآیند ارزیابی و بکارگیری داوطلب، مکاتبه ای از طرف شرکت ها و سازمانهای ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمت متقاضی شرکت کننده در آزمون مطرح گردد، از ادامه روند ارزیابی، بکارگیری و ادامه همکاری وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
۸. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دائم (مشروط به تایید مرکز طب کار شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در خصوص معافیت پزشکی).
۹. دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت آموزش و پرورش (مطابق با ضوابط ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمون)، برای کلیه متقاضیان، بدون ذکر کلمه ارزش استخدامی الزامی است.
تبصره ۵: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان میبایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ (روز آزمون کتبی) باشد.
تبصره ۶: آخرین مدرک تحصیلی ارائه شده مورد ملاک آزمون در زمان ثبت نام، مبنای استخدام خواهدبود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به پذیرش و احتساب مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.
بدیهی است در صورتیکه متقاضیان استخدام، قبل از ثبت نام، مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر پس از قبولی در آزمون تحت هیچ شرایطی، قابل تعدیل نمی باشد.
تبصره ۷: دانشنامه تحصایل در دانشاگاه های خارج از کشور در صورتی مورد تایید میباشد که به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۱۰. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده در جدول شماره ،۳ میتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

برای مطالعه تمام جزئیات شرایط آزمون استخدامی شرکت گهرزمین سیرجان دفترچه ثبت نام آزمون را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه آزمون

ثبت نام


لینک ها و صفحات مرتبط به آزمون استخدامی شرکت گهرزمین سیرجان

منابع استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا