جدیدترین اخبار استخدامی بانک تجارت

استخدام بانک تجارت

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک تجارت

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج آزمون استخدام بانک تجارت اعلام گردید.

مشاهده نتایج

سفارش پستی کتاب های مصاحبه استخدامی


دریافت کارت آزمون استخدام بانک تجارت سال 1402

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک تجارت فعال گردید.

دریافت کارت آزمون


اعمال تغییرات جدید در شرایط آگهی و اضافه شدن جداول سهمیه ارزی و حقوقی در آزمون استخدام بانک تجارت

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، تغییرات جدید در شرایط آگهی استخدام بانک تجارت اعمال شده و جداول سهمیه ارزی و حقوقی در متن آگهی اضافه شده است.

راهنمایی آزمون


تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانک تجارت

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانک تجارت تا ساعت 24 روز جمعه 28 مهر ماه تمدید گردید.


اضافه شدن تبصره جدید به شرایط آزمون استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۲

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، تبصره زیر به متن آگهی استخدام بانک تجارت اضافه شده است:

طبق ماده ۲۱ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، کلیه مشمولان بدون رعایت شرط سنی و معدل می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.


استخدام بانک تجارت در 25 استان کشور

بانک تجارت با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری در نظر دارد به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏ – تحویلدار) بر اساس ضوابط ، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط ذیل، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد « قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی » در ۲۵ استان استخدام نماید.

راهنمایی آزمون

ثبت نام

سفارش پستی کتاب های تخصصی استخدامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا