جدیدترین اخبار استخدامی آموزش و پرورش (اعلام نتایج)

فهرست

خبر 5 اردیبهشت 1403 – استخدام ۷۰ هزار معلم از طریق آزمون استخدامی

علی بهادری جهرمی با بیان اینکه در حوزه اقدامات کوتاه مدت آزمون‌‌های بسیاری برگزار شد. آزمون‌‌های متعددی برای جذب معلم داشتیم؛ در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدودا برای ۱۲۰ هزار معلم مجوز لازم تامین شده است همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز برای جذب حدود ۷۰ هزار معلم مجوز صادر شده است که تمام این جذب‌ها از طریق آزمون صورت خواهد گرفت.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ – تغییر زمان شروع مراحل جذب پذیرفته شدگان آموزگاری

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی آزمون آموزگاری می‌رساند، لازم است جهت انجام مراحل جذب و استخدام از روز پنج شنبه به‌ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶ حداکثر به مدت چهار (۴) روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.

مشاهده اطلاعیه


خبر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی استخدام آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنائی آموزش و پرورش اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون

اطلاعیه اعلام اسامی

کتاب و منابع مصاحبه و گزینش استخدامی


خبر 2 اردیبهشت 1403 – استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در آموزش و پرورش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد و گفت: آزمون مربوطه چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد در مهرماه راهی مدارس می‌شوند.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 1 اردیبهشت 1403 – آموزش ۱۲ هزار ارزیاب آزمون استخدامی آموزگاری

محمد محمدی، مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش ارزیابان آزمون استخدامی ماده۲۸ آموزگاری استان در گفت‌وگو با پانا گفت:« امسال برای دومین بار شیوه استخدام معلم کاملا تغییر کرده است و از کانون‌های ارزیابی به موقعیت‌های شبیه سازی شده سوق پیدا کردیم.»

مشاهده متن کامل آگهی


خبر 1 اردیبهشت 1403 – اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید در هفته پیش رو

مسوولان آموزش و پرورش بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت نتایج آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش را بررسی کنند و اکنون به نظر می‌رسد، اعلام نتایج هفته آینده باشد.

پیگیری‌های نشان می‌دهد سازمان سنجش تا پایان فروردین هم نتوانست اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی را اعلام کند و تنها قرار است در هفته پیش رو زمان دقیق اعلام نتایج مشخص شود.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود.

پس از اعلام نتایج، کانون‌های ارزیابی کار خود را آغاز کرده و پذیرفته شدگان گزینش می‌شوند.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ – اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری؛ نهایتا تا ۳ روز آینده

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتا تا سه روز آینده اعلام می‌شود، گفت: ۳ هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام می‌دهند.

سید حسین داودالموسوی؛ مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتا تا سه روز آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود، اظهار کرد: هسته‌های گزینش تمام استان‌ها نیروهای مصاحبه‌گر و محقق را آماده کرده‌ و آموزش‌های لازم به نیروها ارائه شده است.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر ۲۵ فروردین ۱۴۰۳- تلاش برای اخذ مجوز استخدام ۲۰ هزار سرایدار در مدارس کشور

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پایان آزمون استخدامی ۵۱ هزار نفری سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در این آزمون‌ها حدود ۴۵ هزار نفر معلم استخدام شدند در سال ۱۴۰۳ نیز مجوز استخدام بیش از ۷۲ هزار نفر صادر شده است همچنین بیش از ۳۲ هزار نفر دانشجو معلم در سال ۱۴۰۳ جذب و استخدام خواهند شد.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ – احتمال برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر می‌دهد: شیوه‌نامه تبدیل وضعیت نیرو‌های وزارت آموزش و پرورش از یک فروردین 1403 اجرایی شده که شامل قرارداد‌های مهرآفرین، خرید خدمات و حق‌التدریسی‌ها است.

در سال پنجاه هزار نیروی آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند که طبق معمول در سال 1403 این مشکل را خواهیم داشت و هنوز هم بعضی از مدارس کمبود معلم دارند.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ – اعلام «نتایج قطعی» آزمون استخدامی آموزگاری در خردادماه

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش احتمالا هفته آینده اعلام می‌شود گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام خواهد رسید و تا اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام شود.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر 20 فروردین – احتمال اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا هفته آینده

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار احتمالا تا یک هفته آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود.

حمید طریفی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اظهار کرد: احتمالا تا یک هفته آینده نتایج اولیه به میزان سه برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر ۱۹ فروردین 1403 – استخدام 8 هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح بزرگ تربیت دانش آموزان توانمند سیاسی و اجرای هسته‌های سخت در کشور و پیاده سازی مدل جدید راهبری امور تربیتی در مدرسه طرح دیگر ماست. امسال ۸ هزار مربی پرورشی در این زمینه استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام محمد حسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا برگزار شده بود؛ با اشاره به نماد یا همان نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان؛ گفت: این نظام دارای دو سند پشتیبان است؛ یکی از این اسناد در سال ۱۳۹۴ به تصویب رسید و مربوط به قانون حمایت از اطفال کودکان و نوجوانان است.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر 14 فروردین – تلاش آموزش و پرورش برای اخذ مجوز استخدام سرایداران مدارس

خبر خوب برای خدمتگزاران مدارس، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون در حال حاضر برای این عزیزان یک مقداری محدودیت به علت پایین بودن مدرک تحصیلی (دیپلم و پایین تر) ایجاد کرده است.

وی افزود: تلاش ما این است که در سال آینده طبق پیش بینی برنامه پیش برویم.

فرهادی در پاسخ به سوال «استخدام سرایدار هم دارید امسال؟» گفت: ما چیزی حدود 40 هزار کمبود سرایدار و خدمتگزار در آموزش و پرورش داریم، زیرا چند سالی است که جذب نداشته ایم، با توجه محدودیت های مورد در سازمان اداری و استخدامی فعلا یک ظرفیتی دیده شده است فکر نکنم بیشتر از 5 یا 6 هزار نفر باشد


خبر 8 فروردین – صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار سرایدار و نیروی خدماتی مدارس

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش در جهت کیفیت بخشی بعد از عید نوروز برگزار خواهد شد، گفت در سال 1403 مسیر دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته پیگیری می‌شود.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر 5 فروردین – اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی 

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش میرساند: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فهرست نهایی مواد و منابع آزمون به شرح جداول فایل اطلاعیه شماره ۲ خواهد بود.

مشاهده اطلاعیه


خبر 5 فروردین – اعلام نتایج نهایی و انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش اعلام گردید.

ضمنا اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین منتشر گردید.

مشاهده نتایج

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت


لینک ها و صفحات مرتبط به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منابع استخدامی آموزش و پرورش

سوالات PDF استخدامی حیطه عمومی آموزش و پرورش

سوالات PDF استخدامی حیطه اختصاصی آموزش و پرورش

سوالات PDF استخدامی مربی امور آموزش معلولین

سوالات PDF استخدامی آموزگار ابتدایی

کتاب های کنکور دانشگاه فرهنگیان

آوا کتاب در ایتا آوا کتاب در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا