جدیدترین اخبار استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب 1403 (اعلام نتایج)

خبر ۷ شهریور ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج آزمون شرکت پالایش نفت آفتاب اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۲۱ تیر ۱۴۰۳ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب فعال شد.

دریافت کارت آزمون


خبر ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ – استخدام شرکت پالایش نفت آفتاب

شرکت پالایش نفت آفتاب با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولیدات خود در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان (خانم و آقا) واجد شرایط را در مقاطع مختلف تحصیلی، در رشته ها و گرایش های مختلف از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

مشاهده شرایط ثبت نام


خبر 9 خرداد 1403 : جذب نیرو در شرکت پالایش نفت آفتاب 1403

شركت پالایش نفت آفتاب با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولیدات خود در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد 200  نفر از داوطلبان (خانم و آقا) واجد شرایط را در مقاطع مختلف تحصیلی، در رشته ها و گرایش های مختلف از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی كتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون كار و تأمین اجتماعی دعوت به همكاری نماید.

شرایط عمومی
تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و معتقد به دین مبین اسلام و یا یكی از ادیان رسمی كشور
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم سوء پیشینه كیفری كه موجب محرومیت اجتماعی شده باشد.
دارا بودن كارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشكی
داشتن تندرستی و توانایی كامل جسمی و روانی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان، طبق تایید پزشك معتمد شركت
عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراكز وابسته، مؤسسات، شركتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت بكار.
دارا بودن حداكثر 28 سال تمام (متولدین 01/ 01/ 1375 به بعد) برای دارندگان مدرك دیپلم، حداكثر 30 سال تمام (01/ 01/ 1373 به بعد) برای دارندگان مدرك كاردانی و كارشناسی، حداكثر 32 سال تمام (متولدین 01/ 01/ 1371 به بعد) برای مدرك كارشناسی ارشد
تبصره 1: برای تمامی مقاطع تحصیلی مدت خدمت نظام وظیفه (تا حداكثر 2 سال) به حداكثر سن اضافه می شود.
تبصره 2: برای تمامی مقاطع تحصیلی تا سقف 5 سال سابقه بیمه تامین اجتماعی به حداكثر سن اضافه می شود.
شرایط اختصاصی
دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در مقاطع و رشته گرایشهای مندرج در جدول (1) از دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از كشور كه به تایید وزارت علوم رسیده باشد.
تذكر: داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند كه عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنان در جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (جدول 1)، ذكر شده باشد. لذا داوطلبانی كه مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداری نمایند.
صورتی كه در هر مرحله از فرآیند جذب و بكارگیری مشخص گردد كه مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذكر شده در آگهی منطبق نباشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت كافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی كه واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
تبصره 1: ارائه مدارك معادل و افتخاری به عنوان مدرك تحصیلی معتبر ملاك عمل قرار نمیگیرد.
تبصره 2: رشته و مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی استخدام ملاك خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب كان لم یكن تلقی شده و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت. ضمناً شركت هیچگونه تعهدی نسبت به تعدیل مدرك تحصیلی كاركنان در طول دوران خدمت ندارد .
تبصره 3: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و صدور كارت معافیت دائم قانونی غیر پزشكی میبایست حداكثر تا آخرین روز ثبت نام باشد.
برای مطالعه تمام جزئیات شرایط آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب دفترچه ثبت نام آزمون را دانلود نمایید.

لینک ها و صفحات مرتبط به استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

منابع استخدامی شرکت پالایش نفت آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا