جدیدترین اخبار استخدامی آموزش و پرورش (دریافت کارت آزمون)

فهرست

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳- جذب ۲۰۵ هزار ردیف استخدامی برای آموزش‌ و‌ پرورش

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۰۵ هزار ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش جذب شد.
وی افزود: در طرح شهید سلیمانی ۲۱۰۰ پروژه در دو سال اخیر افتتاح شد، اما اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه صورت نگرفته است در حالی‌که باید اطلاع‌رسانی دقیقی از اقدامات دولت برای ایجاد امیدآفرینی در جامعه انجام شود.

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون استخدام دبیری یک ماه بعد

وزیر آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش یک ماه بعد خبر داد.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ – اخذ مجوز استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در این دولت مجوز استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی را گرفتیم، اما باز هم نیاز به نیروی پرورشی داریم. اگر یک معلم ریاضی حافظ قرآن باشد می تواند ۲۴ ساعت موظفش را در کلاس درس باشد، و مابقی آن را به امور پرورش مامور شود. برای مربیان و معلمان خود دوره تربیتی و پرورشی بگذارید.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 25 اردیبهشت – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز فعال شد.

دریافت کارت آزمون


خبر ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون دبیری تا اواسط خرداد

علی فرهادی روز چهارشنبه درباره کمبود معلم در مدارس اظهار کرد: در مهر ۱۴۰۲ ، ۲۰۳ هزار کمبود معلم قطعی داشتیم. آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری دیر اعلام شد اما امسال چند تدبیر اندیشیده شده است که یکی از این موارد این است که از معلمان شاغل و بازنشسته به صورت اضافه تدریس بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: ۲۸ هزار معلم ابتدایی در آزمون آموزگاری داریم که برای اول مهر جذب خواهند شد. آزمون دبیری هم ۲۸ اردیبهشت برگزار و تا اواسط خرداد نتایج آن اعلام می‌شود.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳

رئیس جهاددانشگاهی با حضور در محل برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا نتایج آزمون در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی و هیئت همراه صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از دو حوزه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش بازدید کردند.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ – ورود بیش از ۱۹ هزار مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی به آموزش و پرورش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از شرکت ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی خاص معلمین پرورشی و تربیت بدنی خبرداد و گفت: جمعا ۱۹ هزار و ۳۷۷ نفر مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شود.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ – برگزاری آزمون جدید آموزش و پرروش در آذر ماه ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال بیش از صد و پنج هزار ردیف استخدامی گرفتیم که ۷۲ هزار نفر از طریق ماده بیست و هشت، ۳۰ هزار از دانشگاه فرهنگیان و تقریبا ۲ هزار نفر هم از دانشگاه شهید رجایی جذب می‌شوند، تعدادی هم سهمیه مدارس عشایری و استثنایی است.

امسال ما آزمون سال بعد را باید در آذر بگیریم که قبل از عید تعیین و تکلیف کنیم و کل شش ماه آموزش ببینند.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش اعلام گردید.

مشاهده نتایج آزمون

مشاهده اطلاعیه


خبر ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ – دریافت ورود به جلسه آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی فعال گردید.

دریافت کارت آزمون

اطلاعیه باجه های رفع نقص


خبر 5 اردیبهشت 1403 – استخدام ۷۰ هزار معلم از طریق آزمون استخدامی

علی بهادری جهرمی با بیان اینکه در حوزه اقدامات کوتاه مدت آزمون‌‌های بسیاری برگزار شد. آزمون‌‌های متعددی برای جذب معلم داشتیم؛ در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدودا برای ۱۲۰ هزار معلم مجوز لازم تامین شده است همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز برای جذب حدود ۷۰ هزار معلم مجوز صادر شده است که تمام این جذب‌ها از طریق آزمون صورت خواهد گرفت.

مشاهده متن کامل خبر


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ – تغییر زمان شروع مراحل جذب پذیرفته شدگان آموزگاری

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی آزمون آموزگاری می‌رساند، لازم است جهت انجام مراحل جذب و استخدام از روز پنج شنبه به‌ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶ حداکثر به مدت چهار (۴) روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.

مشاهده اطلاعیه


خبر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ – اعلام نتایج آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی استخدام آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنائی آموزش و پرورش اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون

اطلاعیه اعلام اسامی

کتاب و منابع مصاحبه و گزینش استخدامی


خبر 2 اردیبهشت 1403 – استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در آموزش و پرورش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد و گفت: آزمون مربوطه چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد در مهرماه راهی مدارس می‌شوند.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 1 اردیبهشت 1403 – آموزش ۱۲ هزار ارزیاب آزمون استخدامی آموزگاری

محمد محمدی، مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش ارزیابان آزمون استخدامی ماده۲۸ آموزگاری استان در گفت‌وگو با پانا گفت:« امسال برای دومین بار شیوه استخدام معلم کاملا تغییر کرده است و از کانون‌های ارزیابی به موقعیت‌های شبیه سازی شده سوق پیدا کردیم.»

مشاهده متن کامل آگهی


خبر 1 اردیبهشت 1403 – اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید در هفته پیش رو

مسوولان آموزش و پرورش بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت نتایج آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش را بررسی کنند و اکنون به نظر می‌رسد، اعلام نتایج هفته آینده باشد.

پیگیری‌های نشان می‌دهد سازمان سنجش تا پایان فروردین هم نتوانست اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی را اعلام کند و تنها قرار است در هفته پیش رو زمان دقیق اعلام نتایج مشخص شود.

مشاهده متن کامل آگهی


لینک ها و صفحات مرتبط به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کتاب های استخدامی آموزش و پرورش (عمومی و اختصاصی)

کتاب های استخدامی آموزگار ابتدایی

منابع استخدامی آموزش و پرورش

کتاب های مصاحبه و گزینش استخدامی

کتاب های کنکور دانشگاه فرهنگیان

آوا کتاب در ایتا آوا کتاب در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا