جدیدترین اخبار استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند (دریافت کارت)

خبر ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند فعال گردید.

دریافت کارت آزمون


خبر 15 فروردین – تمدید ثبت نام و تغییر زمان آزمون استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، ثبت نام آزمون استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تا 30 فروردین 1403 تمدید شد.

زمان دریافت کارت: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان آزمون: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳


خبر 7 فرودین 1403 – استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کيفيت و کميت توليد محصولات پالايشگاهی، شرکت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند، به منظور تأمين و تکميل نيازمندی های نيروی انسانی (فقط آقايان) در مشاغل مورد نياز ،در نظر دارد متقاضيان واجد شرايط را ، مطابق با قوانين و مقررات کار و تامين اجتماعی و ساير شرايط ذکر شده در اين آگهی و دفترچه راهنما، دعوت به همکاری نمايد. لازم به ذکر است پذيرش داوطلبان اين آزمون فقط از واجدين شرايط بومی استان مرکزی می باشد که در بند بومی همين آگهی توضيحات لازم در خصوص افراد بومی ارائه شده است.

مهلت ثبت نام: تا 15 فروردین 1403
زمان برگزاری آزمون: 31 فروردین 1403

شرايط عمومی داوطلبان:

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
4- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تایید پزشک متخصص طب کار مورد تایید شرکت
5- عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری موثر
6- عدم اعتیاد به مواد مخدر
7- عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمان های دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمت در سایر شرکت ها و سازمان ها و نداشتن سابقه بیمه تأمین اجتماعی
تبصره 1: ضروری است داوطلب نسبت به ارائه تعهد کتبی به شرکت مبنی بر عدم دارا بودن تعهد خدمت در سایر شرکت ها و سازمان ها اقدام نماید.
تبصره 2- چنانچه در هر مرحله از فرایند ارزیابی و بکارگیری داوطلب مکاتبه ای از طرف شرکت ها و یا سازمان های ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمت متقاضی شرکت کننده در آزمون مطرح گردد از ادامه روند ، بکارگیری و ادامه همکاری وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
8- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان
9- تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم غیرپزشکی باید حداکثر تا 1403/01/31 (روز آزمون کتبی) باشد.
10- متقاضیانی که از طریق بنیاد ملی نخبگان در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه می باشند، براساس ضوابط مربوط و با ارائه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان ،ثبت نام آنها در آزمون امکان پذیر می باشد. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی، در صورتی می توانند در آزمون مصاحبه تخصصی-رفتاری شرکت نمایند که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را حداکثر تا روز برگزاری مصاحبه، به مجری آزمون ارایه نمایند.
11- دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری (مطابق با ضوابط ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمون)، برای کلیه متقاضیان ، بدون ذکر کلمه ارزش استخدامی الزامی است.
تبصره :تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست حداکثر تا تاریخ 1403/01/31 (روز آزمون کتبی) باشد.
12- آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده مورد ملاک آزمون در زمان ثبت نام، مبنای استخدام خواهد بود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به پذیرش و احتساب مدرک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد. بدیهی است درصورتی که متقاضیان استخدام،قبل از ثبت نام،مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر پس از قبولی در آزمون تحت هیچ شرایطی، قابل تعدیل نمی باشد. ضمناً در صورت مشخص شدن داشتن مدارک تحصیلی بالاتر از ادامه به کار داوطلب ممانعت بعمل خواهد آمد.
13- دانشنامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور در صورتی مورد تایید می باشد که به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
14- متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط معدل و شرایط سنی ذکر شده در جدول شماره 2 می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید.

ثبت نام


لینک ها و صفحات مرتبط به آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)

منابع آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)

دانلود PDF سوالات استخدامی پالایش نفت امام خمینی شازند

آوا کتاب در ایتا آوا کتاب در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا