جدیدترین اخبار استخدامی وزارت نفت (خبر جدید)

خبر ۲۳ تیر ۱۴۰۳ – درخواست مجوز استخدام نیروی جدید در وزارت نفت

معاون منابع انسانی وزارت نفت: در دولت سیزدهم با شناسایی نیازها و احیای سمت‌های سازمانی، حدود 2 هزار و 500 نفر از طریق آزمون استخدامی جذب و نزدیک به 30 هزار نفر از نیروهای ایثارگری و بیش از 6 هزار نفر بند «د» تبدیل‌وضعیت شدند.

درخواست جذب 3 هزار و 330 نفر نیروی رسمی و حدود 4 هزار نفر نیروی غیررسمی برای مناطق عملیاتی را به سازمان اداری استخدامی کشور دادیم که نیروهای بومی با اخذ مجوز و نیروهای رسمی به‌صورت فراخوان کل کشور و از طریق آزمون جذب شوند.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 14 فروردین – احتمال برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۳

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری: مجموعه مناطق نفت خیز متقاضی برگزاری یک آزمون استخدامی با هدف جذب مشاغل مهارتی شده است. اعلام نیاز استخدامی انجام شده است و سمت های سازمانی نیز برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.


انتشار دفترچه راهنمای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت های تابعه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، دفترچه راهنمای مرحله تکميل ظرفيت آزمون استخدامی شركت‌های تابعه وزارت نفت سال 1401 منتشر شد.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت


اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت های تابعه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج نهایی آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت های تابعه اعلام گردید.

مشاهده نتایج نهایی آزمون


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی نفت

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج مصاحبه از پذیرفته شدگان اولیه آزمون از سوی وزارتخانه به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است و استعلام مدارک تحصیلی نیز در یک قدمی مرحله پایانی است و احتمالا نتایج نهایی در روزهای آینده در سایت سازمان سنجش بارگزاری و اعلام می شود.


برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت با اولویت نیروهای بومی!

معاون وزیر نفت: تناسب شغل و شاغلین صنعت نفت را از مهمترین مسائل حوزه منابع انسانی می داند و ادامه می دهد؛ بزرگترین چالش ما با ورود نامتناسب نیروی انسانی است که هم نیروی انسانی هم صنعت از این محل آسیب دیده است. از مهم ترین رویکردهای وزارت نفت در دولت سیزدهم همترازی در نظام پرداخت است. وزارت نفت در نظر دارد آزمون استخدامی را با اولویت نیروهای بومی، طبق روال دهه های گذشته  جهت ارتقا جایگاه شغلی کارکنان ارکان ثالث و قراردادی برگزار نماید.


اطلاعیه اولیه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت های تابعه

– ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می رسانیم؛ در صورتی‌که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزء معرفی‌شدگان اولیه هستید، می‌بایست برای مشاهده زمان و مکان برگزاری ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی – تخصصی و روان‌شناختی) در روز چهارشنبه به تاریخ 1402/04/28 به‌ درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه مذکور اقدام نمایید.


اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت های تابعه

– با آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می رسانیم؛ نتایج آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت های تابعه اعلام گردید.

ضمنا اطلاعيه وزارت نفت در خصوص اعلام نتایج آزمون كتبی استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سال 1402 به منظور انجام ساير مراحل مربوط به جذب و استخدام (دعوت به ارزيابی تكميلی) منتشر شد.

مشاهده نتایج

سفارش کتاب مصاحبه حضوری تخصصی وزارت نفت

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا