جدیدترین اخبار استخدامی فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا (زمان اعلام نتایج)

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ – زمان اعلام نتایج آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

در این آزمون ۲۱ هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برای ۳۲ هزار شغل-محل به رقابت خواهند پرداخت.این آزمون ۱۷ خرداد برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد طی روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه سال‌جاری روی سایت جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. نتایج آزمون نیز یک ماه بعد اعلام می‌شود.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 8 اردیبهشت 1403 – انتشار اصلاحیه دوم و شروع ثبت نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، ثبت نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر آغاز گردید. ضمنا بخش دوم اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای ثبت نام دومین آزمون استخدام ی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر منتشر گردید. مهلت ثبت نام تا 25 اردیبهشت ماه 1403 می باشد.

مشاهده اصلاحیه


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ – بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که ۳۱ فروردین‌ماه به اتمام رسیده بود، مجددا از روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز برای ویرایش و ثبت‌نام جاماندگان بازگشایی می‌شود.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 11 فروردین 1403: اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم،  اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر منتشر شد. ضمنا مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان فروردین ماه 1403 تمدید گردید.

مشاهده اصلاحیه


خبر ۱۶ اسفند ۱۴۰۲- انتشار دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ و بالاتر

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر منتشر شد.

دانلود دفترچه شرایط

ثبت نام

سفارش پستی کتاب های عمومی و تخصصی استخدامی


 آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران قبل از عید برگزار می شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه کاملا آماده برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بوده، گفت: 2 دستگاه هنوز اطلاعات را ندادند و چون دفترچه باید کامل منتشر شود، منتظر آن دو دستگاه هستیم.

مشاهده متن کامل آگهی


برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران تا پایان اسفند

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران: در زمینه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا از طریق تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد شهید و سازمان اداری استخدامی، یک آزمون در سال 1400 – 1399 برگزار شد و آموزش و پرورش بیش از 2 هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز 70 درصد را جذب کرد. حدود 25 درصد کل دستگاه‌های اجرایی کشور از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد جذب داشتیم.

در آینده طی تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد شهید و سازمان اداری استخدامی دارند، این آزمون اختصاصی تا قبل از عید برگزار خواهد شد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که قطعا بیش‌ترین سهمیه استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد را به خودش اختصاص می‌دهد.

مشاهده متن کامل آگهی


لینک ها و صفحات مرتبط به اخبار استخدامی فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا

سفارش پستی کتاب های عمومی و تخصصی استخدامی

منابع آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران، شهدا و جانبازان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا