جدیدترین اخبار استخدامی فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا (ثبت نام مجدد)

خبر 8 اردیبهشت 1403 – انتشار اصلاحیه دوم و شروع ثبت نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، ثبت نام مجدد آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر آغاز گردید. ضمنا بخش دوم اصلاحات و اضافات دفترچه راهنمای ثبت نام دومین آزمون استخدام ی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر منتشر گردید. مهلت ثبت نام تا 25 اردیبهشت ماه 1403 می باشد.

مشاهده اصلاحیه


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ – بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که ۳۱ فروردین‌ماه به اتمام رسیده بود، مجددا از روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز برای ویرایش و ثبت‌نام جاماندگان بازگشایی می‌شود.

مشاهده متن کامل خبر


خبر 11 فروردین 1403: اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم،  اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر منتشر شد. ضمنا مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان فروردین ماه 1403 تمدید گردید.

مشاهده اصلاحیه


خبر ۱۶ اسفند ۱۴۰۲- انتشار دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ و بالاتر

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر منتشر شد.

دانلود دفترچه شرایط

ثبت نام

سفارش پستی کتاب های عمومی و تخصصی استخدامی


 آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران قبل از عید برگزار می شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه کاملا آماده برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بوده، گفت: 2 دستگاه هنوز اطلاعات را ندادند و چون دفترچه باید کامل منتشر شود، منتظر آن دو دستگاه هستیم.

مشاهده متن کامل آگهی


برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران تا پایان اسفند

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران: در زمینه استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا از طریق تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد شهید و سازمان اداری استخدامی، یک آزمون در سال 1400 – 1399 برگزار شد و آموزش و پرورش بیش از 2 هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز 70 درصد را جذب کرد. حدود 25 درصد کل دستگاه‌های اجرایی کشور از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد جذب داشتیم.

در آینده طی تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد شهید و سازمان اداری استخدامی دارند، این آزمون اختصاصی تا قبل از عید برگزار خواهد شد و آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که قطعا بیش‌ترین سهمیه استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد را به خودش اختصاص می‌دهد.

مشاهده متن کامل آگهی


آخرین اخبار درخصوص وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: تاکنون بخش درآمدی بودجه نوشته شده و حوزه‌های هزینه بودجه هنوز ذکر نشده است پس بحثی در مورد تغییر وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران در بودجه 1403 انجام نشده است.

بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه 25 درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

مشاهده متن کامل آگهی


برگزاری آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر در انتظار تکمیل صدور مجوزهای استخدامی

معاون مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران: این آزمون فراگیر با مشارکت چندین دستگاه، سازمان، بانک و شرکت برگزار خواهد شد و برای بسیاری از این دستگاه ها مجوز لازم صادر شده و برای برخی دیگر مراتب در امور سازمان برنامه و بودجه کشور در حال بررسی است که امیدواریم با پیگیری مستمر این بنیاد و نیز همکاری خوب سازمان های متولی این مهم به زودی محقق شود.

مشاهده متن کامل آگهی


برگزاری آزمون استخدامی بنیاد شهید برای جذب 27 هزار فرزند شهید و جانباز 70 درصد در دی ماه

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دی‌ماه امسال آزمون استخدامی برای 27 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصد برگزار می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا و جانبازان، عنوان کرد: دی ماه امسال آزمون استخدامی برگزار می‌شود و برای اولین بار، 27 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصدی که دیپلم افتخار هم دارند استخدام می‌شوند و قبل از اینکه آزمون برگزار شود، تامین مالی آن انجام شده است.

مشاهده متن کامل آگهی


جزئیات برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد

معاون اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص جزئیات دفترچه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد گفت: پس از رایزنی‌های صورت گرفته مجوز استخدامی برای 21 دستگاه و حدود 27 هزار رشته شغل محل صادر شده است و صدور مجوز استخدامی برای حدود 10 هزار شغل دیگر در حال پیگیری است.

از این 10 هزار شغل، تعدادی از آن مربوط به توافقات قبلی بوده و تعدادی از آن نیز در فاصله زمانی تاخیر ایجاد شده در انتشار آگهی است.

این تاخیر ایجاد شده به‌عنوان فرصتی برای افزایش بهره مندی از رشته شغل محل‌های سایر دستگاه شده است و قطعاً با افزایش شغل محل‌ها، اکثر ایثارگران مشمول می‌توانند از این بند قانونی بهره‌مند شوند، البته در تلاش هستیم که مجموع شغل محل‌ها را از حدود 27 هزار به 37 هزار شغل برسانیم.

مشاهده متن کامل آگهی


آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به زودی برگزار می‌شود

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران گفت: براساس توافق سازمان اداری واستخدامی کشور و نیز سازمان برنامه وبودجه مجوز استخدام ۲۶ هزار و ۱۹۴ نفر از فرزندان مشمول صادر شده است.برگزاری آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: درآزمون دوره قبل از میان ۳۳ هزار نفر واجد شرایط، فقط ۸ هزار نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی در آمدند که در این دوره وضعیت همه جاماندگان مشخص خواهد شد.

هاشمی، همچنین گفت: شرکت کنندگان پس از طی آزمون استخدامی می‌توانند به استخدام ۲۱ دستگاه اجرایی کشور درآیند.

رییس بنیاد شهید افزود: دراین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بیشترین تعداد جذب را خواهد داشت.


استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در دستگاه‌های اجرایی

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس توافق بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور و موافقت سازمان برنامه و بودجه طی سال جاری، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد می‌توانند به استخدام دستگاه‌های اجرایی درآیند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: براساس این توافق مجوز استخدام ۲۶ هزار و ۱۹۴ نفر از فرزندان مشمول صادر شد که پس از طی آزمون استخدامی می‌توانند به استخدام ۲۰ دستگاه اجرایی کشور درآیند.

گفتنی است، براساس بند “ج” ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است علاوه بر اجرای ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره‌های آن و اصلاحات بعدی تمام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان (۷۰%) را در طول اجرای قانون برنامه، استخدام نماید.


لینک ها و صفحات مرتبط به اخبار استخدامی فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا

سفارش پستی کتاب های عمومی و تخصصی استخدامی

منابع آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران، شهدا و جانبازان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا