جدیدترین اخبار استخدامی وزارت امور خارجه

استخدام وزارت امور خارجه

اعلام نتایج کتبی آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، نتایج کتبی آزمون استخدام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 1402 اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون


اطلاعیه وزارت امور خارجه در خصوص آزمون تخصصی مشاغل مترجم

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان مشاغل مترجم (کدهای 18، 20، 21، 22 و 23) می‌رساند، بر اساس هماهنگی به عمل آمده، آزمون بخش تخصصی مشاغل مذکور ساعت 14 روز جمعه دهم آذرماه در محل‌های زیر برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است با در دست داشتن کارت ملی، 30 دقیقه قبل از برگزاری آزمون، بر اساس شهر آزمون مرحله اول، به محل مندرج در این اطلاعیه مراجعه نمایند.

اصفهان: خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت، هشت بهشت غربی، نرسیده به چهارراه گلزار، مرکز آموزش جهاد دانشگاهی

اهواز: امانیه، ضلع جنوبی ورزشگاه تختی، نبش خیابان غله، مرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان

ساری: بلوار‌ امیر مازندرانی، روبروی بیمارستان امام خمینی، ساختمان جهاد دانشگاهی

تبریز: آبرسان، بالاتر از بیمارستان شمس، به طرف چهارراه عباسی، خیابان شیخ کمال، ساختمان جهاد دانشگاهی

تهران: بلوار کشاورز، بین طوس و فلسطین، پلاک ۱۱۸، ساختمان جهاد دانشگاهی

شیراز: بلوار عدالت جنوبی، روبروی کوچه ۲۱، مجتمع جهاد دانشگاهی فارس

کرمان: بزرگراه امام خمینی(ره)، جنب بیمارستان افضلی و دانشگاه باهنر، جهاد دانشگاهی استان کرمان

کرمانشاه: بلوار شهید بهشتی، سه راه ۲۲ بهمن، ساختمان جهاد دانشگاهی

مشهد: سه راه ادبیات(اسدالله زاده)، مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی


زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت امور خارجه

آزمون استخدام نیروی انسانی وزارت امور خارجه و آزمون پایان دوره داوری و میانجی‌گری به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش بازارکار، همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدام نیروی انسانی وزارت امور خارجه امروز، ۱۱ آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

این آزمون به‌همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس در محل مجتمع آموزشی عدالت این نهاد با مشارکت ۱۸۷ نفر در شیراز برگزار شد.

همچنین آزمون پایان دوره داوری و میانجی‌گری هم به صورت همزمان با آزمون مذکور به‌همت معاونت آموشی جهاددانشگاهی فارس در دانشکده ادبیات شیراز برگزار شد.

نتایج آزمون استخدامی وزارت امور خارجه تا یک ماه آینده و نتایج آزمون پایان دوره داوری و میانجی‌گری هم از طریق قوه قضائیه اعلام خواهد شد.


دریافت کارت آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت امور خارجه فعال گردید.

دریافت کارت آزمون


امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه می باشد.


تمدید ثبت نام و تغییر زمان آزمون استخدام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۴۰۲

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز ۱۵ مهرماه تمدید و برگزاری آزمون نیز به روز ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ موکول شده است.

سفارش پستی کتاب های تخصصی استخدامی وزارت امور خارجه


تغییر شرایط سنی آزمون استخدام وزارت امور خارجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، ­ سید مجتبی محفوظی­ گفت:­ دو هفته قبل، فراخوان استخدامی وزارت خارجه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شد که در آن حداکثر سن برای مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری ۲۸ و ۳۰ و ۳۲ معین گردیده بود بنابراین فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور و ارسال رونوشت به وزیر خارجه «مغایرت این حداکثر با قانون خدمات هماهنک کشوری» را اعلام و «خواستار اصلاح و تمدید فراخوان» شد.

نماینده مردم آبادان و اروندکنار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین، وزارت امورخارجه ضمن پذیرش این مغایرت، طی نامه شماره ۱۷۴۷۰۹۰ /۸۲۲ خطاب به رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس، ضمن تشکر از ورود نظارتی-اصلاحی فراکسیون، اصلاح سنی و تمدید فراخوان را به نهاد برگزاری آزمون استخدامی (مرکز آزمون جهاد دانشگاهی) ابلاغ کرد.­

محفوظی، تصریح کرد: تمامی علاقه‌مندان بویژه دانش‌آموختگان دانشگاه و حوزه علمیه که دارای شرایط عمومی و اختصاصی منتشره در فراخوان به آدرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی دارا هستند تا فرصت باقی‌مانده که 7 مهر اعلام گردیده، نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند.­

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی ­از ارجاع به موقع ورودِ نظارتی مجلس توسط دفتر رئیس‌جمهور و اهتمام مقام عالی وزارت امور خارجه در التزام به اجرای مُر قانون، تشکر کرد و خواستار تسری این التزام و اهتمام توسط دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور با هدف مانع‌زدایی از دغدغه اشتغال به ویژه در میان جوانان مؤمن و دانش‌آموخته شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام نیروی انسانی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور میرساند، با توجه به اعلام وزارت امور خارجه، اصلاحات و اضافات ذیل در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.
ضمنا مهلت ثبت نام در آزمون تا 7 مهر ماه 1402 تمدید شده است.

سفارش پستی کتاب های تخصصی استخدامی وزارت امور خارجه


انتشار دفترچه آزمون استخدام وزارت امور خارجه سال 1402

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل دیپلماتیک و اداری از متقاضیان واجد شرایط برای استخدام رسمی دعوت به عمل می‌آورد.

مشاهده دفترچه آزمون

ثبت نام


اطلاعیه استخدام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۴۰۲

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل دیپلماتیک و اداری از متقاضیان واجد شرایط برای استخدام رسمی دعوت به عمل می‌آورد.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام از عصر روز شنبه مورخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و آزمون نیز روز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

سفارش پستی کتاب های تخصصی استخدامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا