جدیدترین اخبار استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان

خبر 9 اردیبهشت – شروع ثبت نام استخدام شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، لینک ثبت نام آزمون استخدام شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان فعال شد.

ثبت نام


خبر ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ – استخدام شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان

شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان  یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی خود در نظر دارد از واجدین شرایط آقا (طبق شرایط اعلام شده در همین دفترچه) در مقطع کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی،مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش برای نیروی بهره بردار، دعوت به همکاری نماید.

شرایط عمومی:

الف) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب) اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی ؛
پ) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت) دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛
ث) دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت9 یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
ج) داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند؛
چ) عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ) عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د) عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان الزامی می باشد؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا بر اساس خوداظهاری می باشد. با این حال، چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
ذ) دارا بودن حداکثر سی سال (30) سن (متولدین 1373/02/01 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی.
تبصره 3: مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب 1371 و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400 موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لاززم از مراجع ذیربط ، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
– میزان مدت خدمت دوره ضرورت؛
– در صورت دارا بودن سابقه کار و پرداخت حق بیمه، حداکثر به میزان سه سال؛
– به ازای تاهل به میزان یک (1) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (1) سال و حداکثر تا سقف پنج (5) سال؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)
تبصره 5: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پا یان خدمت نظام وظیفه آخر ین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.

شرایط اختصاصی:

1- رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل شرکت حسب مورد با تائید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهد بود. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، ملاک عمل خواهد بود.
2- مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره 1: نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی پس از قبولی مبنی بر تغییر رسته شغلی و یا تعدیل مدارک بالاتر از نظر شرکت مردود و غیرممکن می باشد.
تبصره 2: ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.
تبصره 3: شرکت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان ندارد.
3- داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنها عینا در آگهی درج نشده باشد، از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد، از سایر فرآیند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
4- معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

برای مطالعه تمام جزئیات شرایط استخدام آزمون شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان را دانلود نمایید.

دانلود دفترچه آزمون

کاربر گرامی ثبت نام  از ۸ اردیبهشت آغاز خواهد شد.


لینک ها و صفحات مرتبط به آزمون شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان

منابع آزمون استخدامی شرکت پترو پالایش سهروردی صفاهان

دانلود PDf سوالات استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان

آوا کتاب در ایتا آوا کتاب در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا