جدیدترین اخبار استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه (زمان اعلام نتایج)

خبر ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ – اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، همانگونه که در دفترچه آزمون استخدامی (بند 15)اشاره گردیده ، با توجه به روند پیشرفت پروژه فاز 2 ، در بازه های زمانی مختلف و حسب گروه های شغلی مورد نیاز شرکت، به پذیرفته شدگان آزمون کتبی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر 21 اسفند – زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب به اطلاع می‌رسانیم، داوطلبان محترم می توانند جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی، از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403، به سایت ثبت نام مراجعه فرمایند.


خبر 12 اسفند – اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

زمان برگزاری آزمون ، متناسب بارشته شغلی داوطلبان ، در یکی از نوبتهای صبح یا عصر روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه و در شهرانتخاب شده جهت حوزه امتحانی توسط داوطلبین محترم ( کرمانشاه یا تهران )خواهدبود. سایر جزییات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اطلاع رسانی می گردد.درضمن دریافت کارت ورود به جلسه ازساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۴ اسفند ، امکان پذیر است.


ثبت نام آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، مستقر در استان کرمانشاه به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از بین متقاضیان واجد شرایط مطابق با قوانین کار و تامین اجتماعی و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و روانشناسی، گزینش، تایید صلاحیت و طب صنعتی بر اساس شرایط ذکر شده در این دفترچه دعوت به همکاری نماید.

مهلت ثبت نام تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

دانلود دفترچه شرایط

ثبت نام


لینک ها و صفحات مرتبط به استخدام شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

دانلود PDF سوالات استخدامی پتروشیمی کرمانشاه

منابع آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا