جدیدترین اخبار استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست (خبر استخدام)

خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ – جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در لرستان از جذب و ساماندهی ۴ هزار نیرو امسال در این یگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی ملکی آهنگران در لرستان با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر از عرصه‌های منابع طبیعی کشور محافظت می‌کنند، گفت: از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ نیرو شرکتی هستند که امسال ساماندهی خواهند شد و علاوه بر این حدود ۴ هزار نفر دیگر نیز جذب و ساماندهی خواهند شد.

وی اظهارداشت: در تلاشیم برای جبران خلا نیروی انسانی از فناوری های نوین شامل نصب دوربین ها، استفاده از ریزپرنده ها و پهبادها و هوش مصنوعی بهره ببریم.

آقای ملکی آهنگران به رفع تصرف ۳۰ هزار هکتار از اراضی، سال گذشته اشاره کرد و افزود: با افرادی که بخواهند اراضی ملی را تغییر کاربری دهند به شدت برخورد می شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در خصوص قاچاق چوب هم گفت: در این رابطه شش هزار و ۱۲۰ پرونده تشکیل و ۹۱ هزار و ۸۹۸ اصله چوب کشف شده است.

دیدار با مدیر حوزه علمیه استان و تشکیل جلسه با تشکل ها و خبرنگاران با هدف ترغیب مردم برای حفاظت از منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی در فصول گرم سال و همچنین بازدید از یگان حفاظت محیط زیست استان و بخش های مختلف آن از جمله برنامه های سفر سه روزه علی ملکی آهنگران به لرستان بود.


خبر 8 بهمن 1402: اطلاعیه سازمان محیط زیست درخصوص مدارک مورد نیاز و نیز زمان بررسی مدارک یازدهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، “قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت) یازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی ” به اطلاع آن دسته از شرکت کنندگان یازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی که در کارنامه صادره از سوی جهاد دانشگاهی، جهت انجام بررسی مدارک معرفی شده اند می رساند ؛ جهت اگاهی از زمان دقیق انجام بررسی مدارک و همچنین مدارک مورد نیاز، از روز دوشنبه مورخ 1402/11/09 به سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه مراجعه نمایند.


فراخوان استخدام 570 محیط بان و کارشناس محیط زیست صادر می‌شود!

رئیس سازمان محیط زیست: فراخوان استخدام منتشر می شود و برای سال جاری 570 نفر در یک فراخوان استخدام میکنیم که 350 نفر آن محیط بان و بقیه کارشناس در تخصص های مختلف هستند.

مجوز استخدام 250 نفر هم اخذ شده و در حال برنامه ریزی برای استخدام آن ها نیز هستیم.

مشاهده متن کامل آگهی


استخدام ۵۷۰ محیط‌بان تا پایان امسال

رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: تا پایان سال ۳۵۰ محیط‌بان و ۲۲۰ کارشناس در سازمان حفاظت محیط زیست استخدام می‌شود.

لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور افزود: امسال مجوز استخدام حدود ۵۷۰ نفر را درسازمان محیط زیست داریم که انشاالله در روز هفدهم آذر ماه آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

مشاهده متن کامل آگهی


خبر استخدام 250 محیط بان در کشور | برگزاری آزمون استخدامی تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ محبت خانی در دومین نشست تخصصی معاونان محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی کشور گفت: تا دو ماه آینده آزمون استخدامی محیط بانان برگزار می‌شود که دراین آزمون ۷۵۰ نفر پذیرفته و در مصاحبه عملی یک سوم (۲۵۰ نفر) استخدام می‌شوند.

مشاهده متن کامل آگهی


لینک ها و صفحات مرتبط به آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست

سفارش پستی کتاب های عمومی و تخصصی استخدامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا