معرفی منابع آزمون بانک پارسیان

اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک پارسیان

– آزمون استخدامی بانک پارسیان در سال ۱۴۰۲، باهدف تامین نیروی انسانی برای ارائه خدمات بهینه بانکی و تکمیل کادر اجرایی شعب ،ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ تیرماه هم‌زمان در تهران و ۶ حوزه شهرستان با استقبال پرشور داوطلبان برگزار شد و بیش از ۶۷۰۰ نفر باهم به رقابت پرداختند.
این آزمون به‌طور هم‌زمان در محل دانشگاه امیرکبیر تهران و ۶ شهر مشهد، تبریز، شیراز، اهواز، زاهدان و کرمان با حضور مدیران سرمایه‌های انسانی و امور رفاهی، روابط عمومی، حراست و نماینده بازرسی و نظارت و مسئولین برخی مناطق بانک برگزار شد.
بر اساس این گزارش، نیروی انسانی جدید این بانک از میان متقاضیان مرد و زن دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته‌های موردنیاز به‌منظور اشتغال در واحدهای بانک در برخی از شهرهای کشور، پس از موفقیت در آزمون کتبی ، طی مصاحبه و سایر مراحل مربوطه، به استخدام بانک پارسیان درخواهند آمد. نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک پارسیان نیمه دوم مرداد ماه از طریق پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.parsian-bank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک پارسیان

– با آرزوی موفقیت برای تمامی همراهان مجموعه آوا کتاب در آزمون پیش رو اطلاع می‌رسانیم، هم اکنون لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک پارسیان 1402 فعال شده است. داوطلبان آزمون می توانند با ورود به سایت آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

دریافت کارت آزمون


تمدید ثبت نام آزمون استخدام بانک پارسیان در سال 1402

– مهلت ثبت‌نام در آزمون دعوت به همکاری گروه پارسیان تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه سال تمدید شد.


 اطلاعیه جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون

– گروه پارسیان در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود در شعب تهران و شهرستان را از بین داوطلبان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و سایر مراحل مربوطه تامین نماید.
مهلت ثبت نام تا 29 خرداد 1402 می باشد.
بر اساس این گزارش، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت بانک پارسیان به نشانی اینترنتی parsian-bank.ir/employment نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه اقدام کنند.

معرفی منابع آزمون استخدامی بانک پارسیان (1402)

– مواد آزمون استخدامی بانک پارسیان شامل:

معارف و احکام اسلامی
نگارش و ادبیات فارسی
زبان انگلیسی
آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL
هوش و استعداد تحصیلی
اطلاعات عمومی بانکی

جهت مشاهده و سفارش کتاب های استخدامی عمومی کلیک نمایید

جهت مشاهده و سفارش کتاب های استخدامی بانک ها کلیک نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا